Sunday 4 August 2013

Film Ads In Iran#27: Elia Kazan



4 comments:

  1. سلام
    سری کتاب‌های خیلی خوب "کسری" دیگه ادامه پیدا نکرد؟
    کتاب «آنتونی من» و چند مورد دیگه که قرار بود چاپ بشه، آیا به نتیجه می‌رسه؟

    مطلب مربوط به دوروتی آرزنز فوق‌العاده بود. همچنان تنها دلیل خرید مجله فیلم (البته به غیر از اینکه صرفا آرشیو می‌کنم) مطالبی هست که شما اونجا می‌نویسی. تازه فهمیدم که خیلی وقت پیش «شادمان به جهنم می‌رویم»اش رو دیده بودم ولی اصلا روی کارگردان و سابقه‌اش کنجکاو نشده بودم.

    متشکر

    ReplyDelete
    Replies
    1. سلام. كتاب هاي كسري ادامه دارد، اما متاسفانه در حال حاضر به خاطر گراني كاغذ روند انتشار بسيار كند شده. اما كتاب هاي تازه اي دربارۀ همفري بوگارت و گري كوپر منتشر خواهد شد، هر دو نوشتۀ ديويد تامسن. ممنون براي خواندن مطلب آرزنر. مطلب شمارۀ بعد دربارۀ يك فيلمساز زن ديگر عصر طلايي، آيدا لوپينو خواهد بود

      Delete
  2. پس خدا رو شکر ادامه داره. امیدوارم «هنر پوسترهای سینمایی» هم چاپ بشه.

    لوپینو با «هیچ‌هایکر»اش دل ما رو برد و البته با «جهنم خصوصی شماره‌ی 36» حالمون رو بد کرد!! این شمایل نیمه‌مردانه‌اش و کل‌کل‌هاش با بوگارت تو «های سیه‌را» هم فراموش نشدنیه.

    اگر اشتباه نکنم در مجله 24، یا شاید جای دیگه‌ای، گفته بودید که به زودی مطلبی، تاریخ‌نگاری گویا، از بی‌مووی‌ها و سیر تاریخی اکسپلوتیشن‌های کلاسیک می‌خواین بنویسین. من که خیلی مشتاق و منتظر اون مطلب هستم.‌

    ReplyDelete
  3. هنر پوسترهاي سينمايي مدت مديدي است كه آماده چاپ است و به همان دليلي كه قبلاً عرض كردم متوقف شده. بي مووي به خاطرم نمي آيد. شايد منظورتان سينماي كالت است كه به زودي در مجله فيلم چاپ مي شود

    ReplyDelete